本人

双鱼座。胆子没有豹子那么大,唯有透过文字暗讽仇家,让大家对号入座。有理想,有抱负,无奈现实往往不是想象中的理想。可是,我坚持着自己的原则,至少,我记得我。

Followers

19 July 2010

不要安息

一年了,眼泪流过了,然后?
客套话说够了,然后?
哀悼了,然后?
开审了,然后?
孩子都出生了,然后??


答案呢?


这叫公义吗?
我以一个读法律的学生身份感到羞耻。
彻底地羞耻。

人民和赵家的声音你打算掩盖到什么时候?
拖到孩子进中学?
还是你认为死的人不够多?



反正,你最厉害不了了之。





眼泪掉下,点醒了你的良心吗?
哦,我忘了,你的良心给狗叼走了。



赵明福,真的,请你不要安息。
冤有头,债有主。
找他们吧,反正,我们的司法界名存实亡。

2 comments:

  1. 這個國家, 真相很難釐得清! 唉!

    ReplyDelete
  2. well said.
    It is good to remember the culprit still free,
    It is good to remember that his death trigger a nationwide protest.
    It is sad to know that his daughter has come to this world, without a dad is unlucky, needless to mention cause of death, too unfair for the young soul, she doesn't deserve such punishment. She should be born with cheerful parent.

    Just make sure his death is worth to sacrify.

    ReplyDelete